کارگاه آنلاین «تغذیه در بالین؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

نوع: آنلاین
تاریخ برگزاری کارگاه: 1402/09/17
ناموجود

 

عنوان دوره آنلاین: تغذیه در بالین؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته تغذیه

 مدرس:  دکتر حسین ایمانی

عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران
متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی
مدرس کارگاه‌ها و دوره‌های رژیم درمانی در سراسر کشور

مؤلف کتاب‌های تغذیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و تداخل داروهای شیمی درمانی و غذا

شیوه برگزاری: آنلاین

مدت زمان: 1.5 ساعت


دوره «تغذیه در بالین؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» با تدریس جناب آقای دکتر «حسین ایمانی» به صورت آنلاین 

انتخاب همیشه فرایندی سخت بوده است؛ نه تنها در موارد سرنوشت ساز بلکه در مواردی جزئی نیز کار را سخت کرده است. شاید بتوان گفت جدی ترین تصمیمی که یک فرد فارغ التحصیل در طول عمر خود تا آن زمان با آن مواجه شده است، انتخاب ادامه مسیر است؛ انتخابی که شاید بتوان گفت چندین سال زندگی یک فرد را تحت تاثیر خودش قرار دهد. نکته ای که باید همواره آن را مورد توجه قرار داد این است که هیچ نسخه آماده و از قبل تهیه شده ای که بتوان هرکسی را با آن به موفقیت مطلق و صد در صد رساند وجود ندارد و هرکدام از ما باید بتوانیم این مسیر را برای خودمان شخصی سازی کنیم و داستانمان را خودمان با دست خط و لحن خودمان بنویسیم. آنچه اهمیت دارد کسب اطلاعات جامع از افراد با تجربه و مشورت با آن هاست. انتخاب بهترین مسیر برای ادامه راه یک امر چندعاملی می باشد و مهم ترین این عوامل استعداد، علاقه و نیازهای جامعه هستند که باید درباره آن ها حتما تحقیق کرد و برای گرفتن بهترین تصمیم تعیین نمود. از طرفی باید این مورد را هم در نظر داشت که زیاد سخت گرفتن و وسواس به خرج دادن می تواند کار را سخت و سخت تر کند و فرد را به بیراهه بکشاند. باید این نکته را در فرایند تصمیم گیری در نظر داشت که پاسخ خیلی از سوال ها و ابهامات با قدم گذاشتن در مسیر مشخص می شوند و به قول معروف: «تو قدم در راه بگذار، مسیر خودش را به تو نشان می دهد.»

رشته تغذیه بالینی گرایشی از رشته علوم تغذیه است که هدف آن تنظیم رژیم ‌های غذایی مناسب و مشاوره تغذیه‌ای صحیح به بیماران بستری در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های بیمارستانی می‌باشد.

در این وبینار شرکت‌کنندگان با شاخه تغذیه بالینی و رژیم درمانی آشنا می‌شوند و از فرصت‌هایی که پیش روی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تغذیه با انتخاب این شاخه قرار می‌گیرد آشنا می‌شوند.
همچنین مقایسه‌ای با تغذیه ورزشی و تغذیه در صنعت صورت خواهد گرفت تا شرکت‌کنندگان پس از آشنایی کامل بتوانند مسیر شغلی متناسب خود را پس از فارغ‌التحصیلی انتخاب نمایند.


تاریخ برگزاری کارگاه:

جمعه 17 آذر 1402ساعت 17 الی 18:30


هزینه دوره:

100 هزار تومان

مراحل و شرایط استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی این دوره:

  1. پوستر مربوط به این وبینار را در پیج اینستاگرام خود منتشر و پیج آکادمی پایا (paya_psa) را تگ کنید.
  2. بعد از ۲۰ ساعت اسکرین‌شات استوری خود را از طریق دایرکت پیج آکادمی پایا یا تلگرام یا واتس‌اپ پشتیبانی عمومی (به شماره ۰۹۱۷۷۵۰۷۰۱۷) ارسال کنید.
  3. تیم پشتیبانی فنی پایا، تخفیف را برای شما فعال و راهنمایی لازم برای اعمال آن را ارسال می‌نماید.

شماره تلفن پشتیبان دوره: 09177507017