دوره‌ی آفلاین «انواع مکمل‌های ورزشی و شیوه مصرف آن»

قیمت: 250,000 تومان

 

دوره‌ی آفلاین «انواع مکمل‌های ورزشی و شیوه مصرف آن»

مدرس:

 دکتر کوروش جعفریان 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
متخصص تغذیه و رژیم درمانی
مدرس کارگاه‌ها و دوره‌های رژیم درمانی و تغذیه ورزشی در سراسر کشور


شیوه ارائه: آفلاین (فایل دوره)

 ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته علوم تغذیه، علوم ورزشی و مربیان ورزشی 


 دوره آموزشی «انواع مکمل‌های ورزشی و شیوه مصرف آن» با تدریس  دکتر کوروش جعفریان  به صورت  آفلاین 

مقوله تغذیه درست ورزشکاران یکی از موضوعات مغفول مانده در عرصه کلان ورزش ایران است. اهمیت رشته تغذیه ورزشی، سال به سال در حال افزایش است و نگاه علمی و حرفه ای باشگاه ها و فعالان ورزش قهرمانی به مقوله تغذیه ورزشی، امروزه دقیق تر و سیستماتیک شده است.

تغذیه ورزشکاران می تواند کارایی ورزش را بالا ببرد و به ریکاوری بدن پس از ورزش کمک کند.تغذیه و ورزش، دو عامل مهم برای سلامت عمومی بدن هستند که بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند.

تحقیقات نشان می‌دهد نوع تغذیه قبل، حین و پس از تمرینات ورزشی در رسیدن به اهداف ورزشی یا شکست خوردن در آن مؤثر است. تعیین مقدار مواد غذایی و نوع آن در اشخاص مختلف متفاوت است و بستگی به نوع و هدف فعالت ورزشی مانند عضله سازی، چربی سوزی و لاغری دارد.

مکمل بدنسازی به تامین مواد ضروری بدن، افزایش وزن، تسریع کاهش وزن یا بهبود ظاهر ورزشکار و عضله سازی کمک می کند.مکمل ها در یک تعریف ساده ابزارهایی برای افزایش توانایی ساختن ماهیچه در بدن ورزشکار هستند. اگرچه از نظر قانونی مصرف مکمل‌ها منع نشده و به راحتی تحت عنوان برندها‌ی مختلف یافت می‌شوند اما تشخیص و انتخاب مکمل مناسب امری تخصصی‌ است و باید به موارد احتیاطی و منع مصرف آن‌ها توجه کرد.

آکادمی پایا برگزار کننده دوره ها و ورکشاپ های علوم پزشکی با تدوین وبینار «انواع مکمل های ورزشی و شیوه مصرف آن» در نظر دارد با آگاهی بخشی به دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم تغذیه به حرفه ای سازی تجویز انواع مکمل ها برای ورزشکاران کمک نماید.


هزینه دوره:

خرید آزاد: 250هزار تومان


راهنمای خرید: این دوره، دارای یک فایل ویدئویی است که بلافاصله پس از خرید، برای شما قابل مشاهده خواهد بود.
لطفاً در صورت هرگونه ابهام یا مشکل، با پشتیبانی تماس بگیرید.


شماره تلفن‌های پشتیبانان این دوره:
8-09177507017


فایلعنوانتاریخ ثبت
پایا/ دوره آموزشی «انواع مکمل‌های ورزشی و شیوه مصرف آن» 1403/03/05